Crește productivitatea angajaților prin training lingvistic profesional

O cultura organizațională puternică într-o companie este foarte importantă întrucât aceasta stabilește strategia de lucru, modul de funcționare și obiectivele urmărite în raport cu mediul intern și extern. În plan intern, aceasta se reflectă în valorile împărășite de către angajați, dar și prin sprijinul și investiția companiei în nivelul de cunoștine, în competențe și performanța salariaților. O cultură bazată pe învățare promovează îmbunătățirea continuă a abilităților lingvistice ale angajaților și facilitează realizarea obiectivelor de afaceri. Aceasta presupune o serie de cercetări în rândul angajaților tăi care să reliefeze nevoile acestora, astfel încât mediul organizațional să fie unul plăcut care să le permită să beneficieze, în totalitate, de facilitățile comapaniei.

O companie de succes este aceea care investește în îmbunătățirea performanțelor angajaților săi, la nivel personal și profesional, care va impacta, în mod direct, compania.

 Datorită faptului că toate cunoștințele lingvstice tind să devină implicite în mediul business, investirea din timp în perfecționarea unei limbi utilizate la nivel universal poate reprezenta un pas important în viitorul companiei tale. Nivelul de globalizare crescut faciltează tranzacțiile între companii de proveniență străină, motiv pentru care îți vei dori ca, în momentul încheierii unui constract, angajații să fie pregătiți pentru o colaborare eficientă cu firma expată.

Facilitarea cursurilor într-o limbă străină devine un element cheie în construirea strategiei interne pe termen lung care să responsabilizeze angajații în asimilarea valorilor acesteia și să îi angajeze în activități de învățare controlate, cu rezultate măsurabile. Schimbarea aceasta are rolul de a crește productivitatea în timpul procesului de învățare, rezultatul traducându-se în randamentul companiei.

Angajații care preiau valorile companiei și le internalizează reprezintă lianturi între mediul extern și companie. Fiecare salariat în parte reprezintă un nucleu care ajută la construirea unei imagini pozitive a brandului pe care îl reprezintă. În contextul unei culturi organizaționale bazate pe învățarea interactivă și îmbunătățirea limbajelor de conversație în companie va aduce beneficii precum construirea unei comunități puternice în jurul brand-ului, clienți și investitori interesați în parteneriate îndelungate și cei mai buni candidați pentru posturile deschise

O cultura organizațională focusată pe nevoile angajaților săi și cu o strategie de învățare clar stabilită reprezintă premisele potrivite de la care se pleacă în evaluarea profesionalismului unei companii. O echipă care a participat la trainig-uri de instruire, care posedă tehnici avansate de prospectare și posibilitatea de a promova și prezenta eficient oferta clieneților folosind un limbaj specializat reprezintă parametrii decisivi pentru succesul oricărui business. Așadar, învățarea susținută a angajaților reprezintă o investiție care pe termen lung aduce beneficii substanțiale companiei.

Alinierea nevoilor angajaților cu cele ale companiei și facilitatea unor metode de implementare a acestora demonstrează capacitate de adaptare mai mare a angajaților și o rată scăzută de neproductivitate în rândul acestora. Mai mult decât atât, facilitatea cursurilor în altă limbă are rolul de a dezvălui surse neexplorate de către angajat ale creativității, motivării și implicării în procesele organizaționale ale companiei.

Așadar, o cultură organizațională bazată pe învățarea continuă formează angajați care sunt în căutarea perfecționării activității lor, în îmbunătățirea cunoștințelor și punerea în practică de noi modalități de atingere a obiectivelor organizaționale ale companiei.

Referințe: https://www.biv.com/article/2014/9/benefits-creating-organizational-learning-culture/